Back in Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lotte - WaarBenJij.nu Back in Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lotte - WaarBenJij.nu

Back in Canada

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Januari 2010 | Canada, Niagara Falls

Beste allemaal,

Het heeft even geduurd voor we een computer met internet konden vinden, maar bij deze dan mijn eerste bericht!

Gisteren zijn we na een goede vlucht om 15.45 aangekomen in Toronto. Om 19.30 zijn we geland in Niagara Falls. "Geland", want onze chauffie wist zijn gaspedaal goed te vinden, wat leidde tot de nodige airtime in het busje.

En wat is Toronto groot! Een kluwen aan snelwegen waar geen einde aan leek te komen. Het is wel duidelijk dat deze stad de grootste stad van Canada is, het economische hart van het land. We hebben onderweg veel hoge gebouwen gezien, maar helaas de CN Tower niet kunnen spotten.

In ons hotel werden we hartelijk ontvangen. We waren blijkbaar de enige gasten die nog moesten komen, de receptioniste verwachtte ons al. "Don't tell me your name", zei ze tegen mijn moeder, "you must be Mrs. Van Loewen" (Van Leeuwen is mijn moeders meisjesnaam).

Vandaag was het dan zover: het eerste bezoek aan de Falls. Wat zijn ze overweldigend! Ze zijn niet bevroren, maar de rivier waar de watervallen in eindigen wel, die ligt vol met grote ijsschotsen.

Het stadje zelf is behoorlijk kitchy. Vol gokhallen, game arcades, kermisattracties. Geloof me, Las Vegas is er niets bij. Maar het schouwspel van de natuur is zo puur, dat je de rest dan niet meer ziet.

Hopelijk gaat het jullie allemaal goed! Tot het volgende bericht!

Lotte

• 19 Januari 2010 - 21:23

Heey Meis, klinkt goed :D Ben blij dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan!
    x

• 20 Januari 2010 - 18:18

Pa:

Ik wil graag reageren op je prachtige foto's.
    en een dikke knuffel van Famke.

• 21 Januari 2010 - 18:02

Pa:

Hoi Lotte en Gradie.
    Ik moet jullie de hartelijke groeten van Anne en Theo,met de laatste gaat het redelijk goed.
    Corne is niet in New York.
    groetjes en een poot van Famke.