Another day in Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lotte - WaarBenJij.nu Another day in Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lotte - WaarBenJij.nu

Another day in Niagara Falls

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Januari 2010 | Canada, Niagara Falls

De tweede dag in Niagara Falls vandaag. We voelen ons een beetje remy hier. Er komen 8 miljoen toeristen per jaar de watervallen bewonderen, maar nu zijn de restaurants leeg, attracties gesloten en zien we slechts een handjevol wandelaars op straat.

Zometeen gaan we eten bij het Rainforest Cafe en straks op tijd terug naar het hotel om in te pakken. Morgenochtend om 05.45 komt de taxi ons ophalen. Onze trein vertrekt om 06.40. Op naar de Empire State, op naar New York!

• 20 Januari 2010 - 20:31

Nel:

lieve lotte en gradie
    jullie bericht gelezen erg leuk ik heb de koffie verdiend de was is gestreken ik wens jullie alle goeds en tot ziens
    groetjes nel en frans

• 21 Januari 2010 - 20:56

Angela:

Hallo Lotte en Gradie,
    zojuist heb ik jullie berichten gelezen. Toronto is dus indrukwekkend, ik ben benieuwd wat jullie van New York vinden. Geniet van het reizen, van alle bijzondere en nieuwe indrukken want de tijd vliegt voorbij.
    Veel plezier samen, Brugt en Angela

• 21 Januari 2010 - 22:16

Iris:

Canada klinkt tot nu toe geweldig :D Ben benieuwd wat je van New York vindt (ik ga er zelf in maart weer naartoe :D). Veel plezier nog!

Groetjes, Iris

• 21 Januari 2010 - 22:24

Maartje:

Chère Lotte!
    De toutes tes histoires j'ai l'impression que vous vous amusez bien là-bas, n'est-ce pas. Et alors je te conseille de continuer comme ça! Découvre tous ces endroits magnifiques et fais-nous aussi encore des temoins à l'aide de tes photos!
    Et pour vous faire sentir un peu moins seules, voici des salutations chaleureuses de la Hollande!
    Amusez-vous bien!