Noodweer in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu Noodweer in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu

Noodweer in New York

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Januari 2010 | Verenigde Staten, New York

Het is momenteel echt noodweer in New York. Windstoten zo hard dat je bijna niet over straat kunt lopen zonder omver geblazen te worden.

Een half uur geleden hebben we een dappere poging ondernomen om bij de metro te komen (zo'n 10 minuten lopen vanaf ons hotel). Na twee straten waren we al drijfnat en zijn we omgekeerd. Wat een contrast met de prachtig zonnige dag van afgelopen zaterdag!

Hopelijk dat het straks opklaart en we alsnog onze bestemming voor vandaag kunnen bereiken: Central Park en het Metropolitan Museum of Art.

• 25 Januari 2010 - 21:16

Pa :

Hoe is het weer nu.

• 25 Januari 2010 - 23:34

Bas Roescher:

hoi Lotte,

leuk om te zien via deze site wat je allemaal zo meemaakt. Vele indrukken wat ik allemaal lees. Geniet je moeder er ook zo van? Veel plezier nog! gr

• 26 Januari 2010 - 21:07

Brugt:

Ha die Gradie en Lotte
    weer een beetje opgedroogd? Leuke verhalen en leuke foto's. Gradie met een hamburger maaltijd heeft zich ook al snel aangepast aan America.
    Groetjes Brugt en Angela