Welkom, Bienvenue, Welcome! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Welkom, Bienvenue, Welcome! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Welkom, Bienvenue, Welcome!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Reizen is niet compleet zonder een dagboek. Ook ik heb besloten op deze leuke site een online dagboek bij te houden, om mijn ervaringen in het buitenland in vast te leggen.

Over een paar dagen vertrekken mijn moeder en ik samen voor de derde reis naar Noord-Amerika, het tweede bezoek aan zowel Canada als de VS.

We vliegen op Toronto, waar we na aankomst met een shuttle naar Niagara Falls gebracht worden. Enkele dagen later gaan we per trein naar New York City, the Big Apple, de officieuze hoofdstad van de Verenigde Staten!

Zo nu en dan zal ik hier een bericht posten met onze ervaringen. Na deze reis zal ik het dagboek uiteraard blijven gebruiken, voor andere reizen en hopelijk een stage ergens in Europa.

Veel groetjes,

• 13 Januari 2010 - 21:43

Ik ben ook blij voor je dat het nu werkt haha, kunnen we elkaars inbox lekker spammen ;) x

• 14 Januari 2010 - 11:25

Petite Mais (Maartje:

Et voilà, un nouveau aventurier!
    Lotte, laisse-toi surprendre de tout les miracles de l'Amérique et parle-nous-en!
    Bon voyage!
    Liefs,
    Moi

• 14 Januari 2010 - 12:52

Brugt:

Lotte
    leuk om je straks te volgen en je reisverslagen te lezen. Veel reisplezier samen met je moeder.
    Brugt en Angela