Na regen... komt Kraków - Reisverslag uit Krąków, Polen van Lotte - WaarBenJij.nu Na regen... komt Kraków - Reisverslag uit Krąków, Polen van Lotte - WaarBenJij.nu

Na regen... komt Kraków

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Augustus 2010 | Polen, Krąków

Beste allemaal,

Het heeft even geduurd, maar bij deze dan mijn eerste verslag van deze reis, live vanuit Polen.

Onze eerste reisdag (woensdag) zijn we tot Leipzig gereden, waar we twee overnachtingen hadden en één dag om de stad te bezoeken. Helaas troffen we het niet met het weer: de hele dag regen. Desondanks heeft mijn moeder, die regelmatig groepsreizen begeleidt naar Leipzig, mij de hoogtepunten van de stad kunnen laten zien.

Vandaag was het dan tijd om verder te rijden naar onze hoofdbestemming: Kraków. Hoe verder we Polen in kwamen, hoe mooier het weer werd. Het is hier nu 30 graden en dat zal het de komende dagen blijven!

Vanavond hebben we een eerste bezoek aan het centrum gebracht en wat is het daar mooi. De Rynek Glówny, het centrale marktplein, is echt een plaatje, het lijkt net de Efteling.

Morgen gaan we wandelen naar de Wavel (de koninklijke heuvel) en de dagen daarna zullen we ook een bezoek brengen aan de omgeving van de stad. Foto's volgen binnenkort!

Veel groetjes,
Lotte

• 14 Augustus 2010 - 17:31

Andrea:

Veel plezier Lotte, geniet ervan! x