Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Een reisdagboek is niet compleet zonder een afsluitend verslag vanuit thuis. Vanmorgen om 10.45, een half uur eerder dan gepland, landde ons vliegtuig op Schiphol. Door de jetlag zijn we nu wel erg moe. Het voelt aan alsof we vanmorgen nog in New York waren, terwijl dat in Nederlandse tijd alweer gisteren was!

De laatste dag in New York hebben we nog veel kunnen doen. We hebben op de prachtige Brooklyn Bridge gewandeld en Lower Manhattan verder verkend. Zo kwamen we langs de city hall en enkele gerechtsgebouwen, waar toevallig opnames werden gemaakt voor de serie Law & Order. Ik kende de serie niet, maar de acteurs waren blijkbaar wel bekend. Er stonden stonden veel mensen te fotograferen en om handtekeningen te vragen. Als laatste hebben we St. Paul's Chapel bezocht. Het kleine kerkje vlak achter het voormalige World Trade Center, dat ondanks het instorten van de torens is blijven staan. Hier werden de agenten en brandweermannen opgevangen en verzorgd. Het kerkje is nu nog steeds een memorial. Erg indrukwekkend om te zien.

De komende dagen ga ik mijn foto's uitzoeken en zal de mooiste hier op de site zetten. Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn berichten. Tot het volgende dagboek!

• 20 Februari 2010 - 13:43

Andrea:

heey Lotte!

Ja Pertisau is wel leuk he! Ik zie nu pas jouw gave foto's!

• 24 Juli 2010 - 00:04

Martin & Trudy :

Hoi Lotte,

Wij zagen jouw site bij fampeper staan en hebben even naar je berichtjes en foto's gekeken, nieuwschierig geworden door de Niagara Falls en NY. Wat een prachtige foto's, vooral die van de Falls in sneeuw en ijs gehuld. Wij zijn er zelf een paar weken geleden geweest, dus in de zomer weer een heel ander plaatje.
    Geniet van je volgende trip...en doe Gradie de groetjes van ons 2

Martin en Trudy