Happy Fourth of July - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu Happy Fourth of July - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu

Happy Fourth of July

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Vandaag is het 4 juli en dat betekent groot feest in de VS: Independence Day. Na een mooie autorit door de staat Idaho kwamen we vanmiddag aan in het stadje West Yellowstone, Montana.

We vielen met onze neus in de boter. Voor ons hotel trok de plaatselijke parade langs. Een bonte stoet van versierde auto’s, cowboys te paard, majorettes en uiteraard overal the Stars and Stripes. Op en top Amerikaans!

Vlak na de parade betrok de lucht, er was een flinke storm op komst. Vanavond stond er nog vuurwerk op het programma. Maar dat viel door het slechte weer helaas – letterlijk – in het water.

Morgen vertrekken we weer uit West Yellowstone, om het nationale park zelf in te gaan. De komende 4 nachten verblijven we in lodges binnen de grenzen van het park. Op naar de geisers, watervallen, bizons en beren!

  • 05 Juli 2011 - 05:57

    Iris:

    Ik heb hier ook net mijn eerste Fourth of July gehad! Erg leuk om een keer mee te maken! :) Heel veel plezier in Yellowstone! Ik ben heel jaloers, want ik zou daar ook nog altijd graag een keer naartoe willen.

    x

  • 05 Juli 2011 - 05:57

    Iris:

    Ik heb hier ook net mijn eerste Fourth of July gehad! Erg leuk om een keer mee te maken! :) Heel veel plezier in Yellowstone! Ik ben heel jaloers, want ik zou daar ook nog altijd graag een keer naartoe willen.

    x

  • 05 Juli 2011 - 09:34

    Gradie Martini:

    Hoi Lotte,
    ik ben weer terug uit Berlijn. Zo kan ik je volgen op deze site. Je hebt al mooie foto's geplaatst. Geweldig dat je deze reis samen met Marina kunt maken.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende verslag. Heel veel groeten ook aan Marina,
    GM

  • 06 Juli 2011 - 09:32

    Annemarie:

    Ik ben zo jaloers!!!
    Amerika blijft geweldig!
    Als je nog goede restaurant wilt weten hier een paar tips die je moet hebben geprobeerd!:
    - www.outback.com
    outback steakhouse, ga voor een goede steak een smaak explosie gegarandeerd, oja probeer geen voor of nagerecht te kunnen eten :P.
    - www.thecheesecakefactory.com
    neem een klein hoofdgerecht zodat je ruimte hebt voor het toetje, de overheerlijke cheesecakes die ze hebben zijn onverslaanbaar.
    Enjoy!!!!

    Oja als je naar LA gaat, is Santa Monica een goed alternatief om in de avond naar toe te gaan om te eten. Heerlijk aan het strand. Bubba Gump is een erg goede keten voor seafood!

    (K) Anne

  • 07 Juli 2011 - 17:28

    Brugt :

    Hoi Lotte
    ben benieuwd hoe het in Yellowstone is. Dit hebben we vorig jaar overgeslagen maar wie wat bewaard heeft wat. Geniet en maak mooie foto's kunnen wij ook genieten, althans ook een beetje meegenieten. Groetjes Brugt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 51408

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 14 Oktober 2012

Canada & Hawaii

22 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Hamburg & Kopenhagen

02 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Roadtrip West USA

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Londen & Manchester

11 Augustus 2010 - 20 Augustus 2010

Leipzig, Kraków & Dresden

03 Mei 2010 - 06 Mei 2010

Lille & Lyon

18 Januari 2010 - 28 Januari 2010

Niagara Falls & New York

Landen bezocht: