Op naar het Wilde Westen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Op naar het Wilde Westen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Op naar het Wilde Westen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. In oktober 2010 hebben we onze reis geboekt. Het duurde nog zo lang voordat we zouden gaan. En nu... is het al zover!

Morgen vertrek ik samen met goede vriendin Marina naar de Verenigde Staten voor een rondreis langs de prachtige natuur in het Westen. Op het programma staan onder meer nationale parken als Yellowstone, Monument Valley, Grand Canyon, Bryce en Zion, om de reis vervolgens af te sluiten in Las Vegas en Los Angeles.

De komende weken hoop ik hier regelmatig te kunnen schrijven over onze avonturen en foto's te kunnen plaatsen. Op naar het Wilde Westen!

Veel groetjes,
Lotte

• 01 Juli 2011 - 10:38

Laura:

Echt zo gaaf!! Ik hoop dat jullie ontzettend veel plezier hebben! Nog 2 weken, en dan kom ik achter jullie aan ;-) deels dan ;-) have fun!
    Liefs, Laura

• 01 Juli 2011 - 10:42

Andrea:

Geniet ervan, je hebt het verdiend!
    xx

• 01 Juli 2011 - 19:59

Iris:

Heel veel plezier, Lotte! Geniet ervan! Als je in de buurt van Colorado komt, zal ik naar jullie zwaaien ;)

Liefs

• 03 Juli 2011 - 20:10

Brugt En Angela:

Ha die Lotte
    van je vader hoorden we al dat je gisteren in de lucht hing. We hopen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van de reis. Je weet vorig jaar hebben we ook de reis West Amerika gemaakt. Echt geweldig mooi. Genieten dus.
    Groetjes van de buren, Brugt en Angela.

• 04 Juli 2011 - 21:12

Maartje:

Chère Lotte!
    Je viens de lire votre joli projet pour l'Amérique. Pas mal ma fille! Je pense que vous allez vous amuser au maximum! Ainsi je vous souhaite de très belles vacances! Tenez-nous au courant de toutes vos aventures! on vous suivra avec plaisir!
    Bisou,
    Moi