Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lotte - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas is glitter, glamour, gokken en … Céline Dion. In 2005 was ik hier met mijn moeder om naar haar show “A New Day” te gaan. Nu is Céline weer terug met een nieuwe show. De eerste twee avonden in de stad stonden in het teken van de show. Zaterdag ging Marina naar een voorstelling van Cirque du Soleil, zondag ging ze mee naar Céline. De show was echt geweldig, alle verwachtingen waargemaakt. Céline zong een prachtige mix van haar eigen hits, covers en tributes aan andere artiesten, waaronder Michael Jackson. Het was een privilege om mee te mogen maken.

Las Vegas ligt in de staat Nevada. En in Nevada… mag alles. Zodra je de grens met deze staat passeert zie je meteen casino’s, drank- en sigarettenwinkels. En je mag hier ook schieten. Het was Marina’s wens om een keer met een echt wapen te schieten, en dat hebben we dan ook gedaan. Iets buiten het centrum van Las Vegas vonden we de winkel waar het kon.

Las Vegas is ook… veel lopen. Vandaag hebben we de dag gebruikt om de hotels te bekijken die we nog niet gezien hadden. Dat zijn er veel en de afstanden zijn groot. De hotels hier in Las Vegas zijn enorm. Het zijn niet alleen hotels met een casino, je hebt er ook theaters, restaurants, clubs, winkels, etc. En alles leeft 24 uur per dag. Als je midden in de nacht nog zin hebt om te gaan gokken of winkelen… in Las Vegas kan het. Vanavond zijn we als laatste nog naar de Stratosphere toren gegaan, de grote toren aan de Noordkant van de Las Vegas Boulevard (“The Strip”) voor een mooi uitzicht over de stad.

Morgen is het alweer tijd voor onze laatste lange autorit naar de laatste bestemming van deze reis: Los Angeles. Morgen gaan we downtown LA bezoeken met onder meer the Walk of Fame. De twee dagen daarna gaan we genieten van Disneyland in Anaheim.

Veel groetjes,
Lotte

• 26 Juli 2011 - 12:00

Hanna Eskes:

Hoi Lotte, ik heb met mama al jou mooie foto's bekeken. Ga je nu naar Disneyland? Doe je Micky Mouse de groeten van mij? groetjes van Hanna.

• 26 Juli 2011 - 17:07

Gradie Martini:

Hoi Lotte,
    mooi, de foto's en geweldig Céline Dion. Ik had graag geluisterd, maar goed, wie weet een andere keer? Blijft ze nog lang?
    Doe ook van mij de groeten aan Mickey. Nog fijne dagen en tot gauw. GM